Previous Strip
Next Strip
"Ho! Ho! Ho!"
Author

December 11th, 2009

6.2K 277 30 291 274

Add a comment:

Sign up to leave a comment
Post this bitstrip:
(close)

You must publish your strip before embedding/posting it
Flag this Strip:

Please sign up to flag this comic.

Put this Bitstrip on a product:


Shirts
Mugs Coasters Playing Cards Prints

158 comments

Add a comment

ya haleys righ dnt mak groaners put u down there jus jellie becuz there mean or dum somtimes both (haley is tmw below me)

August 28th

people are jealous thats why they groan or they want to copy it but it not remixable so they groan stupid groaners they are mega jellies

August 28th

TMW

August 28th

@Nathan Nelson OMG ME TOO!!!!

April 20th

I CLICKED MY "GROAN" BUTTON SOO MANY TIMES IT BROKE **plz help

April 18th

Feb 10th

dude ur soo good at art!

Feb 3rd

made on my birthday!yay

Dec 29th

Amazinggg

Dec 29th

Epic!

Dec 29th

merry christmas!

Dec 25th

Dec 17th

Dec 17th

Dec 12th

25 GROANS?HERE!HAVE ANOTHER!!!!

Nov 8th

*speechless* wait 25 GROANS?!!! STUPID GROANERS!

Oct 16th

Oct 8th

ho ho ho ho ho ho ho ho ho ho ho

August 30th

!!!!!!!!??????!!!!!

July 30th

July 13th

July 13th

*is speechless*

July 13th

July 13th

June 25th

It's creepin' me out! FUN FACT: Santa Claus was green and white before Coca Cola

June 4th

AMAZING!!!!!

May 25th

Wow so kool!

May 15th

May 15th

May 15th

BTW Nice strip! It's beatuiful!

May 8th

Doodle, I don't think she is a troll because she doesn't like the strip.. A troll is someone who post links to their comics in other people strips comments.

May 8th

Best artwork EVER on Bitstrips....no really EVER!

May 8th

May 8th

HO HO HO!!!

March 30th

nice and katie u r rude and jelous troll

March 26th

wow

Jan 28th

WOW IT MUST OF TAKEN YOU A LONG TIME TO MAKE THAT LKF!

Jan 27th

wooooooooooooooooooooooooow

Jan 27th

nice lkf

Jan 27th

Jan 27th

Thats BEAUTIFUL!

Jan 27th

How could anyone groan this...? LKF.

Jan 27th

Jan 19th

AWESOME!

Dec 27th

he's bald!

Dec 23rd

How did you do that??????!!!!!!!!!

Dec 18th

23 people are getting coal ashes this christmas!

Sep 18th

wow. whoever groand THIS is a troll!

Sep 15th

wow.

Sep 11th

Are you serious 23 groans?

August 22nd

August 17th

August 8th

Oh woooww...

August 4th

July 21st

July 21st

July 12th

HOLLY POO.

June 11th

lol

May 31st

wow

May 29th

how did you do that

March 13th

That is amazing! How do you do that??

March 12th

Really, really, really good. You make Bitstrips seem like a proffesional, advanced art creating program. It's just a comic site though! You have serious talent.

March 10th

OMG that's soooooooooooooooooooooooooo
ooooooooooooooooooooooooooo
ooooooooooooooooooooooooooo
ooooooooooooooooooooooooooo
ooooooooooooooooooooooooooo
o cool!!! lol ok I'll be quiet now.

March 7th

AWESOME !!!!!!!!!!!!!!!!!!

March 4th

How did you get that pic LOL it's so cool.

Feb 26th

Where is the hat

Feb 20th

What???????! Great detal.Sqeek sqeek go the bar of soap!

Feb 18th

?????????? add me or search me for 4 good comics

Feb 13th

YOU KNOW THET YOU CUD PUT A BUBBLE THET SAYS HO-HO-HO.

Feb 11th

LOL HOW DO U GET THE PICTURE

Feb 9th

coooooooooooooooooooooooooo
ollllllllllllllllllllllllll
llllllllllllllllllln aaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnn
nnnnnnnnnnnnnnddddddddddddd
ddd ssssssssssssssssssssssscdd
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhiiiiii
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitttttt
tttttttttttttttttttttttt

Feb 1st

ho ho ho amazing

Jan 31st

nice...santa

Jan 25th

wow how amazing i didn't know you could do something so great

Jan 24th

Whow genius!

Jan 23rd

ssooooooooooooooooooooooooo
ooooooooooooooooooooooooooo
ooooooooooooooooooooooooooo
ooooooooooooooooooooooooooo
ooooooooooooooooooooooooooo
ooooooooooooooooooooooooooo
ooooooooooooooooooooooooooo
ooooooooooooooooooooooooooo
ooooooooooooooooooooooooooo
ooooooooooooooooooooooooooo
ooooooooooooooooooooooooooo
oooooooooooooooooooooo

Jan 23rd

little toot dont swear and whys your name little toot it sounds like your farting

Jan 18th

omg howd u do that!

Jan 18th

shut your f@#kin face grooms3 you cannot copy and paste. i freakin love this guy like for reals

Jan 17th

he copied and pasted

Jan 17th

.Ho Ho Ho

Jan 16th

GEE WHIZ!! WOW... this is absolutely AMAZING, Jed... i am in awe...

Jan 16th

That's kreepy as H***!

Jan 16th

MONKAY! I FORGET HIS NAME BUT... STOP COPYING HIS AVATAR!

Jan 9th

you continue to amaze me jedeye

Jan 9th

WHOA.

Jan 7th

How do people do that kind of stuff??? Why can't I do it??? Do you have to become a member???

Jan 4th

wow!

Dec 30th

how did you do that very awesome are you like a member or something

Dec 24th

aw! he's so cute and jolly!

Dec 24th

how..how..how!

Dec 24th

how did you do that

Dec 23rd

omg!

Dec 23rd

how did you do that!!!!!!!!!!!!!

Dec 22nd

Lol, That's really good

Dec 22nd

Foxy, you are talking about your strips.

Dec 21st

its boring

Dec 21st

hey i like it your awsome tell me how you do it you rock! oh and everyone have a very merry christmas and a happy new year!

Dec 21st

wow! jedeye

Dec 20th

wow

Dec 20th

this is the third time i commented he he

Dec 20th

HE LOOKS LIKE AN ALIEN THAT WOULD FREAK OUT A 2 YEAR OLD AND LITTLE KIDS WILL BE AFRAID OF SANTA CLAUSE BUT IT STILL LOOKS LIKE SANTA CLAUSE AND WHY DID YOU NAME YOUR COMIC HO! HO! HO! THIS IS VERY COOL

Dec 19th

Woah! That's extremely cool....makes santa look a little scary and might give me nightmares, but still its cool!

Dec 18th

u know bitstrips1234 u r rude u have not even make any comics so u can not say anything and maybe u can not do better

Dec 17th

hi abcdefg30 u make the santa using shapes props he told me

Dec 17th

that is really cool

Dec 17th

coool!!! I love it!!! How on earth did you do that??

Dec 16th

Bitstrips 1234 you havent even made any comics yet. How do you know your better than him??

Dec 16th

Its like a painting... you need to find a girlfrend, pal.

Dec 15th

ya i agree with stickranger45 thats rude bitstrips1234!

Dec 15th

Shut the f*** up Bitstrips1234, I bet you can't do better.

Dec 15th

this comic wasn't the best I mean i havn't even done 10 comics yet and i know I'm better than you!!! No offense or anything.

Dec 15th

ohh hi tom

Dec 14th

who did you do that

Dec 14th

This is amazing how shiny he is! Such a jolly man!

Dec 13th

CEC

OMG how did you do that so sweet

Dec 13th

how the f@#k did u do that

Dec 13th

Dec 12th

OMG HOW DO U DO DAT???!!!

Dec 12th

Amazing!

Dec 12th

chuckie dorris its a bitstips paiting. a frikin amazing bitstrips painting

Dec 12th

OMG! HOW DO YOU DO THAT AWSOME!!

Dec 12th

... L K F. I got nothing else to say.

Dec 12th

how.....how do people do that

Dec 11th

how do u do that thats cool

Dec 11th

i dont get it...it just looks like a painting...

Dec 11th

I have to keep coming back, too! LKF!

Dec 11th

I have to keep coming back and looking..I think it looks fantastic like you painted it.. Fantabulous!

Dec 11th

Dec 11th

Dec 11th

Howw--how-HOW DID YOU DO THAT? :o

Dec 11th

AWESOME JOB!! HO HO HOI!

Dec 11th

AMAZING AS ALWAYS JED

Dec 11th

amazing.... it actually looks like him.

Dec 11th

cool. How did you make that

Dec 11th

Amazing! Well done! A well deserved LKF!

Dec 11th

So.. Realistic. Wonderful. Amazing. Awesome. Im lost at words.

Dec 11th

wd lkf once again you have exceeded all expectations and amazed us to the max and once again some total complete idiot who sucks at Bitstripping is spoiling your work Giganjin - Shut Up! Jedeye - wd, congrats & lkf

Dec 11th

You never cease to amaze me! Wow!

Dec 11th

Fantastic as always.

Dec 11th

great cocacola sign

Dec 11th

That's him. Youv'e done it again

Dec 11th

That is disturbingly real on many levels

Dec 11th

wow jed u did it again im stunned like alot of people

Dec 11th

Looks like the old man himself!

Dec 11th

wow.. amazing!

Dec 11th

ewwww what is it

Dec 11th

Very well done, sir!

Dec 11th

Dec 11th

wow! hould u-

Dec 11th

Amazing! LKF!

Dec 11th

awesome

Dec 11th

cool! is that a coca cola sign behind the right side of his head?...lol

Dec 11th

It's the paint by numbers Santa I lost under my bed when I was 17... 9! You finished him!

Dec 11th

This actually looks 3d! You did a great job on the lighting and shading!

Dec 11th

More amazing work, Jedeye!

Dec 11th

Jas

Dec 11th

Dec 11th

Print Print this Bitstrip