Previous Strip
Next Strip
fo' nika.
Author

December 21st, 2011

2.7K 223 3 236 259

Add a comment:

Sign up to leave a comment
Post this bitstrip:
(close)

You must publish your strip before embedding/posting it
Flag this Strip:

Please sign up to flag this comic.

Put this Bitstrip on a product:


Shirts
Mugs Coasters Playing Cards Prints

85 comments

Add a comment

Wonder if it's Dauntless cake? XD

Dec 7th

You're a bitstrips god!!

August 9th

this is anime, and im my computer appear an ad of anime! lol. whatever, amazing job! it's great!

July 18th

Am speechless.

Sep 18th

August 9th

i think i just died...in a great way

July 22nd

me too plz

July 9th

Can you plz make me something like that??

July 8th

CAAAAAAKEEEEEEEEEEE! Honestly how long does it take you for this?

May 3rd

Anyway, that was a mean/ rude thing to say.

Jan 5th

Uhhh...? I think Piggy was talking to Sinamk88. Not Pieandwaffle.

Jan 5th

@piggy123 you r a bad critic dont insult her. there is a difference beetween criticing and criticisum so STOP TALKING!

Dec 31st

My eyes went blank wen i saw this.!!!!

Dec 30th

awesomeness

Dec 28th

piggy. guuurl. pie is like zee anime MASTER. dont be hatin' . and dont be jellyin'

Dec 25th

@piggy123 i bet PIENADWAFFLE is way better at doing this then you, so if you have nothing good to say, don't talk at all! oh and by the way, LKF!

Dec 24th

ntt

Dec 24th

Dec 23rd

The cake is a lie.

Dec 23rd

pardon my french.

Dec 23rd

I AM LOOKING AT THIS AGAIN AND I AM sh#tTING IN MY PANTS. IN A GOOD WAY.

Dec 23rd

@dugus: like you can do better.

Dec 23rd

omgeh! so kawii!

Dec 23rd

I love the eyes!

Dec 23rd

Piggy, RUDE to say.

Dec 23rd

@piggy, she did

Dec 22nd

@piggy, rude, much?

Dec 22nd

KAWAII

Dec 22nd

aw cute :3

Dec 22nd

If you don't have the patience to add shadows/effects or for that ^ Then why bother in making a comic anyways?

Dec 22nd

wow!

Dec 22nd

CAKE

Dec 22nd

@Snow_Angel: I KNOW! I BARELY HAVE THE PAITENCE TO SHADE/SHADOW STUFF ON THE COMIC BUILDER!!! HOW CAN U DO THIS?!??!!!

Dec 22nd

HOW DO YOU HAVE THE PATIENCE FOR THIS?~!!?

Dec 22nd

HOW

Dec 22nd

Dec 22nd

holy crap!

Dec 22nd

how can i get ne ?

Dec 21st

*speechless*

Dec 21st

nice!

Dec 21st

You are awesome at art....

Dec 21st

OMJ. PIE. YOU. ARE. SO. SO . SO. SO. SO. INCREDIBLE. YOU. AMAZE. ME . SO .MUCH.

Dec 21st

YOU FINALLY PUBLISHED IT!!!

Dec 21st

CAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAKE

Dec 21st

EPICCC!

Dec 21st

i want to lkf again

Dec 21st

YOU ARE BLOWING MY MIND. AND EVERYONE ELSE'S.

Dec 21st

HOLY COW-CAKES. EPIC SHIZZ-NIT. TEACH ME YOUR GODLY WAYS...

Dec 21st

Why are you so epic?...

Dec 21st

LKF

Dec 21st

this is so awesome

Dec 21st

wow!!!!!!!!!!

Dec 21st

OMG this is awsome

Dec 21st

Woahh this is amazing ! Your so talented !

Dec 21st

a piece of cake!

Dec 21st

oh myy gawsh!

Dec 21st

Dec 21st

Dec 21st

h-h-h-hhow d-do y-y-you m-make t-t-t-that!!

Dec 21st

CAEK!

Dec 21st

<3!

Dec 21st

Dec 21st

btw how do i get a "for tim"???

Dec 21st

between the eyes and hair.... how is this possible??

Dec 21st

truly amazing

Dec 21st

Dec 21st

WHY ARE YOU SO AMAZING

Dec 21st

My friend showed me this before. On google, and said it looked like me.

Dec 21st

I burst out laughing when I saw this. (Cause the cake part)

Dec 21st

want that caik...yoink?

Dec 21st

NICE

Dec 21st

Dec 21st

five minutes ago it only said 2 laughs 3 kudos and 3 faves. WOW.

Dec 21st

*mind is blowed up*

Dec 21st

lol this is amazing i love thius nice job

Dec 21st

Dec 21st

i can see why it took so long!

Dec 21st

omg!!! lkf!!!

Dec 21st

OH MY GOSH. AWESOME! THANKS

Dec 21st

*LOVES*

Dec 21st

Cute!

Dec 21st

Fricken DELISH!

Dec 21st

lkf

Dec 21st

SO... EPIC...

Dec 21st

<3

Dec 21st

Print Print this Bitstrip