Previous Strip
Next Strip
Puss....in Boots.
Author

May 15th, 2012

1.9K 122 17 132 133

Add a comment:

Sign up to leave a comment
Post this bitstrip:
(close)

You must publish your strip before embedding/posting it
Flag this Strip:

Please sign up to flag this comic.

Put this Bitstrip on a product:


Shirts
Mugs Coasters Playing Cards Prints

41 comments

Add a comment

I got it! @ Ally Mitchie

Nov 9th

why so many groans? this is awsome

May 21st

But..how? click on me and go to my bitstrips!

May 21st

May 21st

AWSOME

May 20th

May 16th

great job so cute

May 16th

Great Job!

May 16th

May 16th

Pussy in boots? I was expecting brittney spears...

May 16th

Puss....in boots. the exsact title!

May 16th

Prepare to plead for mercy from Puss

May 15th

I am PUSS IN BOOTS!

May 15th

OMG!!!!!!!!!!!!!!1

May 15th

that's a nice pussy

May 15th

May 15th

That looks awesome

May 15th

i hadent heard of it and they were showing it at my school and i thought it was porn

May 15th

I think ppl groaned cuz it's too intence for them! lkf!

May 15th

amazing!

May 15th

LLSBO (Laugh Louis Sexy Bum Off)

May 15th

Love it.

May 15th

why can't i do that?

May 15th

Great job, lkf.

May 15th

*Feels need to make a pussy joke*

May 15th

amphibious,i'm not a groaner i don't groan on stuff like this is thats what your saying -.-

May 15th

btw i think this is adorable!

May 15th

Don't you find it a tad bit suspicious that people who comment "2 groans?", "3 groans?", could possibly be the ones groaning it? Anyways, LKF you deserve it.

May 15th

how did you recieve groans&flags(they gone (: ) on this. this like powns.

May 15th

aaaaaaaand now theres 5...

May 15th

One time I had every flag possible on my strip. It was the king boo one I made.

May 15th

I know, how do you get that many flags anyways?

May 15th

but what the heck @ the flags

May 15th

LOL @ FLAGS.

May 15th

I didnt groan, but i will say that posting a link like 5 billion times WILL result in groans.

May 15th

kieran. they are clearly jealous of you.

May 15th

4 groans, Duh Fack?

May 15th

why the HELL is there 3 groans?

May 15th

wtf groans? o_O

May 15th

cute

May 15th

May 15th

Print Print this Bitstrip