Previous Strip
Next Strip
Moon Crash Imminent!!! #3
Author

February 9th, 2012

4.1K 249 8 206 185

Add a comment:

Sign up to leave a comment
Post this bitstrip:
(close)

You must publish your strip before embedding/posting it
Flag this Strip:

Please sign up to flag this comic.

Put this Bitstrip on a product:


Shirts
Mugs Coasters Playing Cards Prints

60 comments

Add a comment

Are you going on about this year, 2013?

Sep 1st

i guess thats how we are going to die in the future

July 20th

July 9th

Poor Earth.

May 20th

omg, this is the best.

May 8th

LOL!!!

April 18th

hahahahahahahhaah!!! that's a good one!!

March 20th

waited for it to load for 5 mins |:

Dec 6th

Nov 20th

who cares

Oct 5th

187th Laugh, 151st Kudos, and 140th Favourite!

Sep 23rd

August 15th

August 15th

lol!

August 4th

lol

July 25th

LOLZ

July 25th

kinda. the sun will blow up in about 4.5 millio years or so@ bee0802

July 21st

plz check out my unnatended burge comic sorry for trolling

May 18th

true

April 14th

is this really going to happen.....(sounding gulliable)

April 8th

best comic ever!

April 6th

ha ha funny

April 5th

April 3rd

Lmhao! luv it!

April 2nd

HI-LA-RIOUS !!!!!

March 31st

Hee Hee Xx

March 30th

Good work! You managed to turn it into a true story!

March 26th

Jas

ROFMAO.

March 25th

lol

March 20th

ahhhH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *dies*

March 20th

*Gets Burned*

March 18th

funny..... very funny i love dis 1

March 18th

hope that doesn't happen in real life

March 17th

aaaaaaaaa the pian of being burntttttttttt

March 12th

haha

March 12th

Dont worry that ain't gonna happen the movie 2012 is FAKE ALL MOVIES ARE FAKE ! DON'T LISTEN TO them .

March 10th

Ha!

March 10th

Wow, haha never expected that!!! And that's how the world will end 2012 they say!

March 10th

March 9th

Psych

March 8th

faved-laught-kudos

March 6th

LOL

March 5th

one of the most clever strips ive seen!

March 4th

HA! LOL this is like my ultimate fave

March 4th

sike!

March 2nd

March 1st

lol

Feb 28th

man... Crazeeeeeeee

Feb 26th

ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
hhhhhhhhhhhhhhhh

Feb 24th

hopeful that does not happen to us

Feb 23rd

LOOOOOOOL

Feb 21st

Woa! that's AWESOME!

Feb 20th

LOL

Feb 18th

cool btw

Feb 15th

Feb 11th

Feb 11th

Don't make Momma mad!

Feb 9th

Ha ha ha ha!

Feb 9th

Feb 9th

Print Print this Bitstrip