Previous Strip
Next Strip
TotD: Why 2
Author

June 12th, 2012

6.8K 198 34 127 112

Add a comment:

Sign up to leave a comment
Post this bitstrip:
(close)

You must publish your strip before embedding/posting it
Flag this Strip:

Please sign up to flag this comic.

Put this Bitstrip on a product:


Shirts
Mugs Coasters Playing Cards Prints

41 comments

Add a comment

I wish you were closer to me!@below

June 1st

June 1st

hahaha lol XXDDD

May 28th

cool htlio anmit close?

April 18th

So true.

Dec 10th

check out my comics

Nov 11th

omg! im gonna wet my pants!

Nov 8th

so funny

Nov 4th

cool comic

Nov 3rd

Well....Thats not creepy

Oct 31st

this must have been alot of work.

Oct 29th

@EmmyLuvzU Yeah, but could you make that?

Oct 25th

lool

Oct 25th

I'm sorry But this has really no effort in it no offence even one with maybe one pannel with a little story would count as effort not really this no offence.

Oct 23rd

UM LOL

Oct 23rd

Oct 23rd

why

Oct 16th

so true!

Oct 11th

awesome

Oct 7th

AWESOME COMIC!!!! If u c this plz view my comics and comment on them!!!!

Oct 5th

LOL!!!

Oct 5th

hey, is this a remix??? http://bitst
rips.com/r/NDSF0

Oct 4th

So true XD

Sep 23rd

Very true.

Sep 7th

really funny

Sep 7th

So funny.

August 26th

ha ?

August 16th

Fey

Why is the person underneath me advertising? It's an internet meme in bitstrips. so true.

August 14th

Ya thats great buddy

July 21st

nice comic, check out mine there amazing

July 10th

thats actually so true

July 6th

his arms r both on one side. Is he a freak of nature or something?

July 5th

omg, at first I thought he said, why you have no clothes? with clothes spelt wrong. LOL

July 4th

It is actualy good that they don't live close. A girl online that seems your age and is nice, could actually be a pedophile old man.

June 24th

... Uh says the one who can't even spell poor, to prove his point.

June 24th

As ppor as her spelling is, Jakie G123 has a point, stranger danger folks!

June 13th

k that ones actly scary dude

June 13th

true...LKF

June 13th

LOL

June 13th

ha i was about to do that

June 12th

Print Print this Bitstrip